بستنی زعفرانی
شیر : 4 لیوان
شکر : 1 لیوان
تخم مرغ : 2 عدد
ثعلب: 1 قاشق مربا خوری
هل و زعفران: کمی
گلاب : 1 لیوان
تخم مرغها را با شکر و هل و زعفران حوب به هم بزنید تا کرم رنگ شود شیر سرد را به آن اضافه کنید . و بگذارید روی حرارت و مرتب به هم بزنید تا به جوش آید شعله را خاموش کنید و بلا فاصله ثعلب را که با 1 قاشق شکر مخلوط کرده اید به مواد افزوده به هم بزنید تا یکنواخت شودو گلاب را هم اضافه کنید در ظرف مناسبی ریخته در فریزر فرار دهید هر وقت بست –حدود ۴ ساعت –مواد را یکبار دیگر خوب به هم بزنید و دوباره در فریزر قرار دهیداین کار باعث کش دار شدن بستنی خواهد شد قبل از سرو هم به هم زدن را تکرار کنید
هر بار که می خواهید بستنی را به هم بزنید میتوانید مقداری شیر سرد اضافه کنید تا کار آسانتر شود مخصوصا اگر کم شیرینی دوست دارید
خوشمزه است و سالم و طبیعی امتحان کنید نوش جان