این دسر در سه مرحله تهیه می شود-نترسید بسیار  آسان و بی درد سر است و البته خوشمزه

ابتدا 2 بسته بیسکویت مادر یا 1 بسته ساقه طلایی یا هر بیسکویت ساده ی دیگر را خردکنید با 50 گرم کره ی ذوب شده و کمی پودر کاکائو مخلوط کنید .این مواد را در کف ظرف بریزید ویکنواخت پهن کنیداگر ظرف را از قبل خیس کرده در فریزر قراردهید دسر به راحتی جدا میشود ظروف پیرکس ساده برای این دسر مناسب است

پنج دقیقه ی بعد-سه لیوان شیر را با 4-5 قاشق غذاخوری نشاسته ی ذرت و 2ق شکرروی حرارت مرتب به هم بزنید تا به غلظت فرنی برسد2 قاشق پودر ژله ی آلوئه ورا به آن بیفزایید شعله را خاموش کنیدومواد را به هم بزنید تا یکنواخت شوندافزودن مقداری شکلات سفید آن را خوشمزه تر خواهد کرداین مواد را روی مواد بیسکویتی که تا به حال 2تا3 دقیفه در فریزر بوده بریزیدو دوباره تا آماده شدن مرحله ی بعد در فریزر قرار دهید

ربع ساعت بعد روی مواد را با میوهایی مثل گیلاس ،آلبالو، دانه های انگور یا کیوی ...بپوشانید . یک بسته ی ژله همرنگ میوه  را در نصف لیوان آب جوش حل کنید و یک لیوان سرخالی آب سرد به آن بیفزایید و به آرامی رو ی مواد بریزید در یخجال بگذارید نیم ساعت بعد آماده است

از کمپوت یا میوه ی یخ زده هم میتوان استفاده کرد

گوارای وجودتان